2011. június 11., szombat

Vakáció!!!!!!!!


"Elvtársak, vége!"

Szombaton kaptam huszonvalahány sms-t... mind hasonló (ugyanezen) szöveggel. Először azt hittem, hogy valaki szórakozik... még gondoltam is elég sokba lesz majd, ha ennyiszer elküldte ugyanazt ... biztos azt hitte, nem kaptam meg ... vagy... ???
Név nem volt sehol...

Aztán észrevettem, hogy mind más és más számról érkezett... Áhááááááá!
Már tudtam, az osztály:

"Elvtársak, vége! Vakáció!"

Az utolsó történelem óráink egyikén a rendszerváltást tanultuk, plakátokat elemeztünk...
... de legalább volt értelme... emlékeztek a fiúk... (Jó plakát!)

Mindenkinek jó vakációt kívánok!  ... meg sok-sok pihenést, családi programot... még több túrát...
(s néha azért otthon is segítsetek, FIÚK!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése