2011. március 18., péntek

Még egy beszámoló...

Milyen volt a rekollekció?
Vasárnap délután érkeztünk meg Vinyére, a Cuha melletti kis faluba. Szálláshelyünk a Hosszú Házban volt. A csapat két csoportban érkezett, a biciklisek és a vonatosok.
Vasárnap fél háromkor érkeztek a vonatosok és fociztak, a biciklisek két órával később. Este hideg ételt vacsoráztunk. Addigra már mindenki megtalálta a helyét a házban. Vacsora után az első program a csapatok összegyűlése volt. Elkezdtünk foglalkozni az emberi jó tulajdonságokkal. Mi a nagylelkűséget elemeztük. Sajnos csak az első csoportra került sor ezen az estén, mert elhúzódott a beszélgetés. Az este folyamán volt még egy fakultatív esti séta a Cuha mentén. A zárás az esti ima volt, amin nem mindenki vett részt fáradság miatt.
Hétfőn reggel 8-kor keltünk és egyből megettük a friss zsömléket, amiket a biciklisek hoztak az egyik közeli faluból. Mindenki túrafelszerelésben indult a vonathoz, amivel Antal atya érkezett. A vonat pár perc késéssel megérkezett, és ezután el tudtunk indulni a túrára. A kirándulás fő témája a Nyolc Boldogság volt. A túra az állomásokra épült , ahol Antal atya 2-2 boldogságot ismertetett velünk. Késő délután érkeztünk vissza,ahol egy kis pihenő után meleg vacsora várt minket a Pokol Csárda nevű étteremben. Ezt tábortűz követte, ami után nyugovóra tértünk.
Másnap szintén későn keltünk, majd reggeli után két csoportra oszlottunk, ahol befejeztük a tulajdonságok megbeszélését. Ezután egy kis csoport biciklis elindult, míg a többiek csak délben vonatoztak Pannonhalma felé. A biciklisek 1 órával hamarabb értek vissza.
Oda és vissza a biciklisek csomagját önfeláldozó vonatosok vitték.
A rekollekció mindannyiunk számára építő hatással volt. Jobban megismertük egymást. A lelkigyakorlat továbbá segített kipihenni a pannonhalmi tanulás fáradalmait. A csapat minden tagja jól érezte magát.